1. SERVIS SEFOVA, SIGURNOSNE I BANKARSKE OPREME  

Naš servisni odjel pokriva područje čitave Hrvatske uz nekoliko autoriziranih servisnih partnera koji Vam stoje na raspolaganju.
Usluga servisa obuhvaća plansko održavanje i izvanredne servisne popravke.
Za sve Vaše probleme vezane uz neispravan rad i funkcionalnost opreme, naše tehničko osoblje rado će Vam pomoći pri otklanjanju kvara.

Hitne intervencije – odaziv u najkraćem mogućem roku, izvan radnog vremena, te vikendom i praznikom.
Za hitne slučajeve naša linija je otvorena od 0-24h

Redovno radno vrijeme radnim danom je od 7.30 do 15.30 sati.
Servisni telefon za hitne slučajeve je + 385 1 6593 450 ili e-mail servis@primat-rd.hr

Iz programa servisa sigurnosne opreme izdvajamo sljedeće usluge:

  • Servis time trezora
  • Servis hotelskih sefova
  • Servis sigurnosnih ormara
  • Servis vatrootpornih ormara
  • Servis modularnih trezora
  • Servis trezorskih vrata
  • Servis sefova (Kasa)
  • Servis primopredajnih pulteva
  • Servis pultnih blagajni s vremenskom odgodom
  • Servis blagajničke opreme
  • Servis primopredajne šalice
  • Servis brojača novčanica, kovanica, detektora novca
  • Servis vezačice, uređaji za žigosanje…
  • Servis mehaničkih brava
  • Servis elektronskih brava
  • Ugradnja novih ili dogradnja dodatnih brava
  • Konzultacija, pomoći, savjeta i intervencija od strane osposobljenog i licenciranog osoblja servisa.
  • I dr.

Promptna isporuka potrebnih osnovnih komponenti i potrošnog materijala te ugradnja originalnih rezervnih dijelova tijekom servisa, predstavlja osnovu za siguran i nesmetan rad Vaše opreme.

Naš servisni odjel Vam jamči prisilno otvaranje Vašeg sefa uz najmanja oštećenja, a prema dogovoru i u najkraćem vremenskom roku. Sef smo spremni vratiti u prvobitno stanje prema dogovoru s korisnikom.
Servisni tim Primat RD-a u mogućnosti je ponuditi široku paletu dodatnih usluga i radova za novu ili postojeću opremu. Bilo da se radi o uslugama za povećanje sigurnosti i funkcionalnosti Vaše opreme (kao što je naknadno sidrenje kasa i sefova) ili pomoći pri instalaciji opreme, naš tim Vam je uvijek na usluzi.

opremanje

2. ODRŽAVANJE SIGURNOSNE OPREME

Servisni odjel pruža i uslugu redovnog kontrolnog pregleda i održavanja navedene sigurnosne opreme i rezervnih dijelova.
Tokom godina razvili smo uspješni sistem periodičnog održavanja sefova po hotelima, velikim državnim i privatnim tvrtkama i ostalim velikim sustavima.
Na taj način klijent može biti siguran da će njegova sigurnosna oprema u svakom trenutku biti ispravna te na taj način i njezin sadržaj zaštićen od neželjenih pristupa.
Za sve detaljnije informacije kontaktirajte nas na  tel. + 385 1 6593 450, + 385 1 6593 444,  fax + 385 1 6593 454, + 385 1 6593 490 ili e-mail servis@primat-rd.hr

3. MONTAŽA I OSTALE USLUGE 

Ukoliko trebate de/montirati skladište, arhivu ili možda trebate preseliti postojeću opremu, ali zbog velike težine i dimenzija ili nepristupačnosti pozicije ne znate kako to ostvariti, Primat RD nudi Vam rješenje uslugama de/montaže i preseljenja: 

Ovom uslugom nudimo siguran i brz način obavljanja usluge, čime zadržavate i sve jamstvene pogodnosti ukoliko je riječ o novom proizvodu. 
Naši djelatnici također mogu na siguran način, korištenjem posebne opreme i bez nepotrebnih oštećenja de/montirati i premjestiti sef, pri čemu Vaše vrijednosti ostaju netaknute