Opis usluge

1. SERVIS SEFOVA, SIGURNOSNE I BANKARSKE OPREME  

Naš servisni odjel pokriva područje čitave Hrvatske uz nekoliko autoriziranih servisnih partnera koji Vam stoje na raspolaganju.
Usluga servisa obuhvaća plansko održavanje i izvanredne servisne popravke.
Za sve Vaše probleme vezane uz neispravan rad i funkcionalnost opreme, naše tehničko osoblje rado će Vam pomoći pri otklanjanju kvara.

Hitne intervencije - odaziv u najkraćem mogućem roku, izvan radnog vremena, te vikendom i praznikom.
Za hitne slučajeve naša linija je otvorena od 0-24h

Redovno radno vrijeme radnim danom je od 7.30 do 15.30 sati.
Servisni telefon za hitne slučajeve je + 385 1 6593 450 ili e-mail servis@primat-rd.hr

Iz programa servisa sigurnosne opreme izdvajamo sljedeće usluge:
  • Servis time trezora
  • Servis hotelskih sefova
  • Servis sigurnosnih ormara
  • Servis vatrootpornih ormara
  • Servis modularnih trezora
  • Servis trezorskih vrata
  • Servis sefova (Kasa)
  • Servis primopredajnih pulteva
  • Servis pultnih blagajni s vremenskom odgodom
  • Servis blagajničke opreme
  • Servis primopredajne šalice
  • Servis brojača novčanica, kovanica, detektora novca
  • Servis vezačice, uređaji za žigosanje…
  • Servis mehaničkih brava
  • Servis elektronskih brava
  • Ugradnja novih ili dogradnja dodatnih brava
  • Konzultacija, pomoći, savjeta i intervencija od strane osposobljenog i licenciranog osoblja servisa.
  • I dr.
Promptna isporuka potrebnih osnovnih komponenti i potrošnog materijala te ugradnja originalnih rezervnih dijelova tijekom servisa, predstavlja osnovu za siguran i nesmetan rad Vaše opreme.
Naš servisni odjel Vam jamči prisilno otvaranje Vašeg sefa uz najmanja oštećenja, a prema dogovoru i u najkraćem vremenskom roku. Sef smo spremni vratiti u prvobitno stanje prema dogovoru s korisnikom.
Servisni tim Primat RD-a u mogućnosti je ponuditi široku paletu dodatnih usluga i radova za novu ili postojeću opremu. Bilo da se radi o uslugama za povećanje sigurnosti i funkcionalnosti Vaše opreme (kao što je naknadno sidrenje kasa i sefova) ili pomoći pri instalaciji opreme, naš tim Vam je uvijek na usluzi.
 

2. ODRŽAVANJE SIGURNOSNE OPREME

Servisni odjel pruža i uslugu redovnog kontrolnog pregleda i održavanja navedene sigurnosne opreme i rezervnih dijelova.
Tokom godina razvili smo uspješni sistem periodičnog održavanja sefova po hotelima, velikim državnim i privatnim tvrtkama i ostalim velikim sustavima.
Na taj način klijent može biti siguran da će njegova sigurnosna oprema u svakom trenutku biti ispravna te na taj način i njezin sadržaj zaštićen od neželjenih pristupa.
Za sve detaljnije informacije kontaktirajte nas na  tel. + 385 1 6593 450, + 385 1 6593 444,  fax + 385 1 6593 454, + 385 1 6593 490 ili e-mail servis@primat-rd.hr


3. MONTAŽA I OSTALE USLUGE 

Ukoliko trebate de/montirati skladište, arhivu ili možda trebate preseliti postojeću opremu, ali zbog velike težine i dimenzija ili nepristupačnosti pozicije ne znate kako to ostvariti, Primat RD nudi Vam rješenje uslugama de/montaže i preseljenja:  Ovom uslugom nudimo siguran i brz način obavljanja usluge, čime zadržavate i sve jamstvene pogodnosti ukoliko je riječ o novom proizvodu. 
Naši djelatnici također mogu na siguran način, korištenjem posebne opreme i bez nepotrebnih oštećenja de/montirati i premjestiti sef, pri čemu Vaše vrijednosti ostaju netaknute.
 

Naše web stranice koriste kolačiće kako bi vam omogućili najbolje korisničko iskustvo. Za više detalja pročitajte našu Politiku zaštite privatnosti, gdje možete mijenjati postavke kolačića. Označavanjem polja prihvaćam dajete privolu za korištenje kolačića. Označavanjem polja ne prihvaćam ne prihvaćate kolačiće, pa Vam pojedine mogućnosti ove stranice neće biti dostupne.

Prihvaćam Ne prihvaćam