Prikazujemo 1–12 od 17 rezultata

pokazati blokove pomoćnik

Brand

FILTRIRAJ PO CIJENI

FILTER
uredska-stolica-indeed
ZATVORI
Lista želja

Uredska stolica Indeed

3.685,00 kn (~ 488,24 €)
uredska-stolica-dauphin-justevo
uredska-stolica-dauphin-justevo
ZATVORI
Lista želja

Uredska stolica @Just evo

4.271,00 kn (~ 565,88 €)
uredska-stolica-Sync2-mesh-43
Dostupno odmah
ZATVORI
Lista želja
ZATVORI
Lista želja
uredska-stolica-speedo
ZATVORI
Lista želja
uredska-stolica-dauphin-hrvatska
ZATVORI
Lista želja

Uredska stolica Lordo

6.465,00 kn (~ 856,57 €)
ZATVORI
Lista želja

Uredska stolica X-Code

4.960,00 kn (~ 657,17 €)
ZATVORI
Lista želja
uredska-stolica-dauphin-hrvatska
ZATVORI
Lista želja
ZATVORI
Lista želja

Uredska stolica InTouch

6.508,00 kn (~ 862,26 €)
uredska-stolica-stilo
ZATVORI
Lista želja

Uredska stolica Stilo

3.996,00 kn (~ 529,44 €)
uredska-stolica-aj
ZATVORI
Lista želja

Temelji tvrtke Dauphin postavljeni su 1968. godine, u vrijeme kada je osnivač i vlasnik Friedrich-Wilhelm Dauphin pružao usluge poslovnog savjetovanja engleskom proizvođaču uredskih stolica Evertaut. Dauphin je za Evertauta tako proveo i analizu tržišta o izgledima i prilikama za Evertautovu njemačku podružnicu (Norf kraj Düsseldorfa) i iako je Dauphin zaključio da tvrtka ima obećavajuću budućnost, njegov klijent Evertaut nije bio uvjeren u to. Dauphin je stoga donio odluku i sam je kupio njemačko poslovanje tvrtke, a iste godine počeo je uvoziti i distribuirati Evertaut stolice pod nazivom “Evertaut International“. Dvije godine kasnije, tvrtka je preimenovana u “Friedrich-W. Dauphin, Alleiimporteur Evertaut International”.

Nakon kratkog vremena u Oberrodenu kod Frankfurta (proizvodnja), sjedište tvrtke 1973. godine premješteno je u Offenhausen. U tom malom selu između Altdorfa i Hersbrucka u blizini Nürnberga sagrađena je prva tvornica koja je zatim dodatno proširena tijekom godina.

U sklopu nastojanja da se uspostavi vlastiti lanac dodane vrijednosti tvrtke, 80-ih i 90-ih godina pokrenuta su dva dodatna proizvodna pogona za mehanizme sjedala i presvlake. Osnovana 1993., Dauphin Components proizvodi uglavnom mehanizme za sjedenje i druge komponente dok je Artifex Büromöbel GmbH dobavljač presvlaka za sve tvrtke Dauphin grupe. Obje opskrbne tvrtke su u 100% vlasništvu holdinga i pokrivaju na vrijednosnoj osnovi približno 50% ukupnog obujma nabave. 

Dauphin Entwicklungs – und Beteiligungs GmbH fokusira se na istraživačke i razvojne projekte. Dizajne proizvodi dizajnerski tim, ponekad radeći zajedno s vanjskim dizajnerima. U ovom trenutku Dauphin posjeduje preko 73 korisna modela i patentne prijave diljem svijeta. 

Obiteljski posao je pod okriljem holdinga “Dauphin office interijeri GmbH & Co. KG” od 1992.godine, a uz brand Dauphin, još dvije tvrtke koje proizvode stolice došle su pod kontrolu holdinga 90-ih: Trendoffice (ranije sa sjedištem u Günzburgu) i Züco Bürositzmöbel AG (sa sjedištem u Rebsteinu u Švicarskoj). S tri neovisna brenda, Dauphin Grupa čvrsto je utemeljena na tržištu sjedećih garnitura.

Züco je tradicionalni proizvođač namještaja za javne površine, osnovan 1921. godine u Švicarskoj. Odvažni dizajn, izvrsna udobnost sjedenja, najekskluzivniji materijali i ručno izrađena švicarska kvaliteta ono su što njegove stolice i stolove čine tako uspješnim. S preko 100 godina iskustva u obradi najfinije kože i najkvalitetnijih tkanina Züco oblikuje bezvremenske, personalizirane objekte.

Uredske stolice Trendofficea odražavaju jednostavan način života. Svježe ideje, sloboda dizajna i kreativni materijali rezultiraju proizvodima s vrijednošću koji su idealni za korištenje u modernim, veselim uredskim okruženjima.

Isto tako 1992.godine, grupa je ponovno ušla na tržište za sustave strukturiranja prostorija kroz svoju podružnicu Bosse Design sa sjedištem u Höxteru. Zahvaljujući Bosse-u, stručnjaku za svestrane sustave za podjelu prostorija u kombinaciji s rješenjima za mobilne pohrane i radne stanice, Dauphin Holding se od tada etablirao kao kompetentan ponuđač cjelovitih uredskih rješenja. Nakon preuzimanja proizvođača modularnog namještaja MRD u proljeće 2002. godine, tvrtka je dodatno proširila svoj asortiman proizvoda u ovom segmentu dodavanjem svestranog programa uredskog namještaja “modul space”. Time se otvaraju beskonačne kombinacije prema motu: Jedna ideja. 1000 mogućnosti.

U jesen 2002. tvrtka sa sjedištem u Offenhausenu ujedinila je prodajnu, marketinšku i konzultantsku ekspertizu svojih podružnica Bosse, Trendoffice i Züco kako bi formirala Dauphin HumanDesign® Group (DHDG). To je osiguralo da grupa može raditi u skladu sa svojom holističkom HumanDesign® filozofijom i ponuditi cjelovita rješenja za cijeli uredski i poslovni sektor.

Visokokvalitetni programi stolica iz Dauphin i Züco, dinamičan, trendovski raspon sjedala iz Trendofficea te moderni, dobro osmišljeni sustavi dizajna prostorija i uredskog namještaja iz Bossea u središtu su aktivnosti DHDG-a. Rezultat je kompletan asortiman namještaja koji se može konfigurirati za stvaranje suvremenih, korisnički orijentiranih i sustavnih uredskih prostora. Uostalom, radno mjesto nije skup pojedinačnih dijelova – ono mora činiti skladnu cjelinu. Dauphin HumanDesign® Group ima za cilj ponuditi proizvode i rješenja koja postižu ovaj cilj.

S 23 prodajne i proizvodne tvrtke u Njemačkoj i inozemstvu, kao i brojnim nositeljima licenci i zastupnicima u 81 zemlji, Dauphin Grupa jedan je od vodećih proizvođača uredskih sjedala u Europi. Tvrtka ima 652 člana osoblja diljem svijeta, a u prosjeku dnevno proizvodi 1800 stolica u proizvodnim pogonima grupe diljem svijeta. Samo u Offenhausenu se proizvodi oko 1300 njih.

Zahvaljujući prodajnim podružnicama u Australiji, Singapuru, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Italiji, Švicarskoj i Nizozemskoj/Belgiji, Dauphin Grupa je prisutna u cijelom svijetu. Brojne druge zemlje pokrivene su ili lokalnim nositeljima licenci ili predstavnicima zemalja (distributerima).

Uz njemačke proizvodne pogone, Holding posjeduje podružnicu u SAD-u koja proizvodi i plasira odabrane proizvode, a također posjeduje i dionice vlasnika licence u Južnoj Africi.

Dauphin ima tradicionalno jaku poziciju u Njemačkoj. Izvoz čini oko 30 posto konsolidiranog ukupnog prometa (2020.). Kao dio namjerne politike internacionalizacije, grupa dalje učvršćuje međunarodnu poziciju svojih različitih robnih marki u europskim zemljama i inozemstvu.