rad-od-kuce-posao

 

Iznenadna potreba za radom kod kuće potpuna je novost za mnoge od nas. Zbog toga smo prikupili nekoliko provjerenih metoda kako bismo osigurali da vaš kućni prostor funkcionira jednakom  uredskom okruženju.

Čekamo  vas s puno nadahnjujućih ideja, vrijednih savjeta i znanja koji će vam pomoći u upravljanju vašom svakodnevnom rutinom u sustavu kućnih ureda.

Trenutna situacija iznenadila je sve, bez obzira na  društveni položaj ili posao. Ovo je definitivno vrijeme teških izbora i odluka. Vrijeme kad se mnogi pojmovi koji su prije bili očigledni moraju redefinirati.

U našoj svakodnevnoj praksi stvaramo i implementiramo praktične uredske prostore.

Voljeli bismo vam biti podrška i nastaviti s vama stvarati. Posebno kad je vaš dom privremeno postao vaš ured. Je li vaš dom spreman za to? Ako ne, što možete učiniti da prilagodite svoj prostor  novoj realnosti? A kako postići ravnotežu između poslovnog i privatnog života ako ste cijeli dan osuđeni  na jedan prostor?

Na sva ta pitanja odgovorit ćemo u našem kutku pod nazivom #UredskiProstorUVlastitomDomu koji će  sadržavati puno inspiracije i savjeta o tome kako se brinuti za sebe kod kuće, kako odvojiti posao od razonode, kako osigurati dovoljno vježbanja ili kako isključiti buku iz drugih soba. No, iznad svega, pokušat ćemo vam pokazati kako urediti ergonomski, udoban radni prostor koristeći sve što većina nas ima kod kuće.

Rad u zdravom okruženju

Uvijek je dobro brinuti o svom zdravlju: usredotočujući se na pravilno držanje tijela ili poštujući higijenu na radnom mjestu. Slijediti ova pravila u uredu, gdje imate pristup odgovarajućoj stolici, prijenosno računalo itd., može biti dosadno (priznajte, ponekad to zaboravite), ali definitivno izvedivo. Problemi se pojavljuju kad odjednom nemate pristup svim tim stvarima, jer morate raditi od kuće. Mnogi od nas morali su se nositi s tim izazovom posljednjih nekoliko tjedana.

Nemate vlastiti ured?

Što učiniti ako nemate prikladnu sobu za rad, s računalom, prikladnom stolicom i dobro osvijetljenim stolom? Morat ćete improvizirati. Kritična situacija zahtijeva svu kreativnost koju možete prikupiti. Prikupili smo nekoliko takvih „improviziranih“ ideja kako bismo vam dali inspiraciju. Međutim, trebali biste imati na umu da niti jedno od ovih rješenja neće jamčiti udobnost i ergonomsku kvalitetu koja dolazi s odgovarajućom stolicom i  stolom.

Da biste se zasad izborili sa situacijom, dobro je definirati prostor u kojem ćete raditi. To bi mogao biti stol u blagovaonici i uobičajena stolica. Zapamtite, kada sjedite, pokušajte držati koljena pod uglom od 90 °. Laktovi bi također trebali biti pod pravim kutom nakon što podlaktice stavite na stol. Ponekad ćete morati sjesti na presavijeni pokrivač ili dva da biste to postigli. Također možete koristiti oslonac za noge (to može biti npr. kutija za cipele). Skinut će vam teret s ramena i pojačati cirkulaciju.

Sljedeći je aspekt položaj zaslona računala: njegov gornji rub trebao bi biti točno ispod vaše vidne linije. Ako svoj laptop stavite na stol i ustanovite da je gornji rub zaslona prenizak, pokušajte staviti nekoliko knjiga ispod.

Ako naslon stolice ne podupire kralježnicu, tj. ako se lumbalna kralježnica ne oslanja na naslon stolice – stavite jastuk tako da vam donji dio leđa bude poduprt. To će vam pomoći izbjeći bolove u leđima.

ergonomske radne stolice

Nakon što ste stvorili ugodno improvizirano radno mjesto, vrijeme je da ustanete. To nije šala. Dugo sjedenje u jednom položaju neće vam dobro doći, čak iako je položaj koji ste odabrali ergonomski i udoban. Vaši se mišići ukoče, stalni pritisak na vene uzrokuje ishemiju, a nedostatak vježbe objašnjava nisku opskrbu kisikom. Vrijeme je za pauzu za kavu i kratku šetnju do kuhinje.

Ali promjena položaja ne mora nužno uključivati ​​i stanku. Imate li pristup visokoj prozorskoj dasci ili kuhinjskom otoku – mjestu na kojem biste mogli raditi u stojećem položaju? Iskoristite! Ako ne, uvijek možete upotrijebiti dasku za glačanje koja će vam postati privremeni radni stol, dok protežete noge i pojačavate cirkulaciju. Položaj biste trebali promijeniti prema modelu 50/25/25: tijekom jednog sata 50% vremena provodite sjedeći, 25% stojeći, a ostalih 25% u pokretu.

Mogli biste odraditi i nekoliko jednostavnih vježbi koje će opustiti napetost mišića i pomoći vam da se riješite ukočenosti. Ovo je također dobar način za opskrbu mozga kisikom ako slučajno provedete više vremena u jednom položaju. Ova poveznica uključuje nekoliko opcija vježbi s opisom. Sretno!

I još nešto: koja od ovih slika više sliči vašem kućnom uredu?

Kako održati ravnotežu između posla i privatnog života? Podijelite svoj dom u zone!

Naši domovi nedavno su pretvoreni u urede, danonoćne obrazovne ustanove i male zabavne centre. Ukratko, sva se ta mjesta – posao, jaslice, škola – odjednom stisnu u prostoru koji je nekada bio samo naš dom. Lako je ostati zbunjen. Kao rezultat toga, često smo ometeni, radimo dulje, odgađamo posao te nam potraje cijeli dan, a ne uobičajenih osam sati. Reći ćemo vam  više o tome kako to sve izbjeći i održati ravnotežu između poslovnog i privatnog života.

Sjetite se redovnog radnog vremena

Pokušajte ustati manje-više u isto vrijeme kao i obično, slijedite svoju dnevnu rutinu, odjenite se i sjednite na posao, a nakon 8 sati usredotočite se na svoje (najvažnije) obaveze prema najbližima. Ako vaša djeca zahtijevaju vašu pažnju dok radite, dajte im bojice i bojanku koju možete preuzeti na linku ispod, koja će ih neko vrijeme zaokupljati i svijet učiniti malo šarenijim. https://nowystyl.com/files//doc/Nowy-Styl-Group__coloring__book__2018.pdf

najbolje-stolice-za-rad
kvalitetne-radne-stolice

Rad temeljen na aktivnosti

Jedno je odvojiti posao od osobnog života. Vaša je učinkovitost druga priča. Već smo spomenuli rad po „zonama“. U uredu zasnovan na aktivnostima svaka vrsta aktivnosti ima svoju zonu. Organizirate sastanke u sobi za sastanke, sjedite  za svojim radnim stolom i odgovarate na e-mailove, opuštate se i punite baterije u kuhinji, showroomu itd., a telefonske razgovore obavljate u za to predviđenim  kabinama za razgovore.

Sličan pristup možete usvojiti i kod kuće. Počnimo sa zoniranjem u vrijeme večere. Ostavite posao neko vrijeme i odvojite vrijeme za obrok. Odete na balkon ili pogledajte kroz prozor. Dajte si malo vremena da se opustite i povratite snagu u svojoj zoni regeneracije.

Shvaćamo da rad od kuće često uključuje brojne konferencijske pozive. Pronađite neko mjesto, poput posebne fotelje, gdje možete razgovarati telefonom ili održati videokonferencije. Ovo je vaša komunikacijska zona.

Većinu vremena vjerojatno radite na računalu: radite u uredu, radite na individualnim projektima ili zadacima koji zahtijevaju najveću usredotočenost. Ovo je vaša administracija ili zona koncentracije, gdje zapravo sjednete za svoj stol.

Zoniranje ureda ili u iznimnim situacijama – zoniranje kuće, nije hir. Puno je lakše usredotočiti se na određene aktivnosti ako shvatite i sjetite se da ih obično radite na određenim mjestima. Zbog toga je važno ne raditi dok ste u krevetu, jer će to utjecati i na vaš rad i na kvalitetu vašeg sna.

Znamo da je kućni ured dinamična stvarnost, puna izazova i iskušenja, ali trebali bismo imati na umu da smo i dalje glavni i odgovorni za komfort zonu svog posla.

Naš doprinos za rad od kuće, komplet STOL CS5040 i RADNA STOLICA 4ME proizvođača Nowy styl po posebnoj cijeni od 4.813,00kn (PDV uračunat u cijenu).

rad-od-kuce
radni-stol
radna-stolica

UPIT ZA POSEBNU PONUDU (Stol CS5040 i radna stolica 4ME)